Ik ben een hele grote fan van dr. TAN acupunctuur en pas het dan ook zeer vaak toe. Deze week delen we een succesvol verhaal over een dr. TAN acupunctuurbehandeling.

Deze week delen we het verhaal van een jonge ZZP-er, circa 28 jr, die in de bouw werkt en een goede gezondheid heeft. De klachten ontstonden 3 weken eerder na een hele intensieve werkweek. Zijn elleboog voelde geïrriteerd en hij merkte dat de zeurende pijn per dag heftiger werd. Deze pijn beperkte zijn bewegingsmogelijkheden, werd stekend van aard en zorgde voor toenemend krachtverlies…. Hij begon zich toch wel zorgen te maken omdat hij zich als ZZP-er niet ziek kan melden en als kostwinner wel door moét werken.

Binnen de acupunctuur zijn er verschillende methoden om een pijnlijke elleboog te behandelen. Als iemand normaal gesproken een goede gezondheid heeft, niet uitgeput is (na een bevalling / operatie / ziekte) en geen fout in een structuur heeft (botbreuk, beknelde zenuw etc) dan is de methode van dr. TAN zeer geschikt omdat het (op de twee genoemde uitzonderingen na) meteen op de behandeltafel al verbetering brengt. Bij deze behandeling zetten we geen naalden in de pijnlijke gebieden. Dr. TAN acupunctuur werkt op de balancerende meridianen: voor een pijnlijke elleboog links, plaatsen we naalden in de gevoelige corresponderende punten bij de rechter knie. Het was als behandelaar enorm gaaf om te zien dat deze jonge man na het zetten van de naalden vrij snel verwonderd riep dat de pijn meer naar de achtergrond ging en dat zijn bewegingbeperking verminderde!

Deze jonge man hebben we met het intensieve traject behandeld, dus 3 weken, 3 keer per week. Bij dit traject zie je snel resultaat en ga je in korte tijd met sprongen vooruit. Na afloop van dit traject, heeft de ZZP-er nergens meer last van gehad: hij heeft zijn werk volledig kunnen hervatten.

Wil je weten of jouw specifieke issue ook behandeld kan worden? Maak nu gratis een kennismakingsafspraak: http://praktijkacure.nl/contactformulier/